Agencja reklamowa Brave studio - Konin

T. 509 63 63 23               E. biuro@bravestudio.pl

Strona internetowa – niezbędna forma reklamy?

Tworzymy reklamę dla firm! Projekty graficzne, strony internetowe, e-sklepy, szablony eBay, druk, gadżety, fotografia i wideo.

Zbudowanie nowoczesnej strony internetowej to podstawowy element budowania wizerunku w sieci. Duża część naszych lokalnych klientów zadaje nam pytanie czy warto zainwestować w stworzenie witryny – nasza odpowiedź jest jednoznaczna: firma, która w dzisiejszych czasach nie posiada własnej strony www, praktycznie nie istnieje.

Naszym celem nie jest usilne oferowanie usługi klientom aby zarobić, lecz przedstawienie zalet posiadania własnej witryny, którą mogą odwiedzać klienci z całej Polski (i całego świata – tworzymy również strony w wersjach wielojęzycznych). Przedstawienie pełnej oferty firmy, sprzedaż internetowa, pokazanie przykładowych realizacji, czy też samą lokalizację firmy z danymi kontaktowymi do odpowiednich działów.

Element kluczowy – domena i serwer

Domena – im krótsza nazwa tym lepsza. Zdecydowana większość internautów jest tego zdania. Najczęściej zawierana nazwa w domenie to nazwa firmy, czasami również zawierana jest branża lub lokalizacji, a więc np. dla “Pracowni Krawieckiej Szytenawymiar” nazwa domeny mogłaby być następująca – szytenawymiar.pl lub pracownia-krawiecka.pl lub krawiec-konin.pl itp.
Wybór domeny to bardzo istotny element – będzie utożsamiana z firmą przez okres jej działania, gdyż późniejsza zmiana a następnie kolejne działania marketingowe w celu jej promowania mijają się z celem.

Zalety posiadania własnej strony internetowej

Przede wszystkim zaletą posiadania własnej witryny to zaistnienie w sieci, informowanie klientów o swojej ofercie, promocjach, zmianach godzin pracy, danych kontaktowych, realizacjach, eventach, odsyłanie do social media, oferowanie towarów z możliwością składania zamówień online (np. sklep internetowy lub strona firmowa z modułem zamówień).

Ponadto warto pamiętać o:

  • promocja marki w sieci po przez np. pozycjonowanie, google adwords – dotarcie do większego grona odbiorców a więc zwiększenie konkurencyjności firmy i pozyskania nowych klientów
  • zarządzanie stroną (aktualizacja treści) nie musi być kłopotliwe, wręcz odwrotnie – zbudowanie strony opartej o intuicyjny CMS (system zarządzania treścią) pozwoli na szybkie wprowadzanie aktualizacji bez znajomości kodu, bez pomocy osób trzecich lub firmy która stworzyła stronę